
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 11 月 21 日 星期一 = ="好累ar o.....今朝又係咁番.....taxi taxi plz~∼ ok...番到去....多左人著冬季ar....我都係唔轉住la~ 好無聊咁過完一堂又一堂... ..Hec都可以講下既...我成堂都怒啤條友....有留意我就知".. 佢又成日扮哂野...叫我...我...唔講野呀...你吹咩....." 食飯都係咁......同丫晴食姐..... 番到去..d.f.1同我講左d野.... 知佢d 野 la~....f.1都係咁...呢d咪死性不改la~~~算佢...我大方~ 放學去左跳社際...現代ar 哥c拉比人捉左去跳土風..haha~~~樣衰la 掛.... 第一次學...嘩~~d 舞步..好頂肺..... 走哂光啦吧~~下次要著褲..有p架.....""" 跳完之後~~覺得勁累囉...... 中二第一次番黎係覺得累既...... 之後...打機la~好明顯~~ ok~完.........................................-end-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||