
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 11 月 7 日 星期一 辛苦掛~!" 今日一早起身就頭暈ar~請假囉... 食左d藥..跟住sleep.....z ....10點幾比我阿媽叫醒....番學囉 ..見好似冇乜力..上m記食d野先囉~...之後做下功課~..點知我阿媽上黎..嘈嘈嘈...叫我番去... 我理得佢...做多陣先番~! 之後以極慢既...步伐冷番去.... 12點到番到....仲要我係校務處到坐到夠鐘先上得去..呆滯咁坐左半個鐘...= = 上去...撞正佢地落黎~...無奈...又唔想放野上去... 揹住個書包周街走囉~= = 上到去..上堂science~..eng~..公民~ 我終於遮到人啦~...睇片果陣...遮到..haha~miss 曾知道左~~~hahaha 放學去左stawberry~...點知去到~.... strawberry..變左duble star!!!!!!!!..o..no~~~..雖然係靚左..西式左... 但係我都係中意以前咁喎~!!!!>.<...好唔慣~!~ 唔得呀~~~以前果間野去左邊!?~ 好掛住果間野..有好多好好既回憶係果度~不過係以前..人唔係應該向前望咩~" 衰就衰在我念舊....無奈~...我諗DuBLE sTAr..都會繼承STrawberry既精神..我既浦點~~
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||