
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 25 日 星期二 55..5 今日都冇咩.... 玩左一陣...咪又係咁過.... 只係記得阿旺(陳融勳)佢係英文堂寸咀...話自己跑得快...唔知醜....但佢都幾快下.... 上中文...比珍姐叫起身...話我傾計...咁都得...明明讀岩架....頂佢...唔比我坐...= = 都冇咩...上dt...13號冇番..d野不嬲都係佢做....搞到我要做...又唔識.. 不過最後得我一個..靠我既頭腦....仲快過13號呀....幾醒!(講笑) 差d做到我發脾四....原來.......(都係唔講)....... 我覺得我開始同hin有距離.................................我真係唔知我同佢係..咩? 同阿旺...我諗一定係fd囉.....佢變態架..真係成個阿旺咁.... 拎個磁碟機...同磁碟...(變身)....講緊正經野架果陣....搞到我係咁笑...而加諗番起真係有d白痴呀~ 朦面超人呀??...佢係成日引我笑...阿旋唔知係咪想溝佢呢...成日跟住佢..但又好似唔係喎..都係算...5關我事既
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||