
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 24 日 星期一 Ha..ok啦 今日...傻勳剪左個頭番黎...... 真係好似阿旺也!...搞到我狂笑.....我地D 女仔都係狂笑...笑爆咀牙.... 小息係玩得最癩架啦....阿班長派報紙..今次到我有份啦....我睇下前面..又睇下後面... 點知....後面...成個阿旺係上面...我比陳融勳睇...佢想打我..玩左一輪追逐戰... 我拎張報紙對住佢....阿LULU問張報紙係咪鏡黎架..同傻勳一樣既!..之後又一輪追逐戰..SO...癩哂呀成個人 我同+雯講傻勳....佢勁幫佢呀.....仲唔係有野a~~ 之後冇咩LU...到左食飯.....阿食腸坐我隔離台喎..勁想叫陳融勳入黎....寸佢..HAHA....好衰呀 中文堂冇帶書企左3分2堂...阿珍姐又叫我後面果個起身...真好笑.....佢作D句..珍姐唔收貨喎... 之後叫佢....作..梁浩維既......又......咁樣...佢勁尷尬呀....D人係咁叫佢作...梁浩維既英俊又瀟灑.... 我同佢講..你唔好蓋住個良心講野呀.....之後作左...佢既是個學生又是個市民...珍姐又唔收貨....搞到要企呀.... 好好笑ar~ 放學我問泳池同邊個番家.佢話........有冇搞錯.....重色輕友....而加做緊人地既第三者呀..你知唔知ar? 你咪咁傻啦~...我對佢係極度失望架啦..而加..... 反而綺雯仲好......我陪綺文等34...之段我去左搭的...咁就走左 之後冇咩...今晚要睇阿旺呀...hahaha~~佢係簡正今日先剪a....
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||