2005 年 10 月 23 日 星期日
....
今日..一早就比人鬧到非起..成半個鐘..話我尋日唔番去喎
我諗做一個公眾人物係咪唔岩我?一個公眾人物..一定要受到人既冷言冷語....
我呢樣都幾勉強先做到....其實最難受的都係呢樣
我受唔受到...我都想知...好快我就知....
學識大方...有禮...得體...可以嗎
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]