| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
| 2008-02-25 |
分類: 未分類 |
|
|
25/02/2008
今日返學..
上堂睇野..
無咩做...
好鬼悶...
我今日開心左好多..
very happy...
S!U粉返LA...
你好似做到...
第2日你做到LA...
放學見到王子.杜..仲有吾知邊個..
去左食飯..好悶..吾知講咩好...
我又多左200蚊利是錢...
__________________
TO:::::LunG.
你真係做到..
我好開心牙....
你叫我擺約定..我擺左LA
''♥曖上您_紀念2 2 9日♡
_花無雪♡流川魂..''!
|
|
| 發表時間:2008-02-25 10:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HLK 於 2008-02-26 05:45 PM 發表:
-.-"二百蚊利是.. 勁.. 我都係多左50蚊咋..
|
|
|