HALO∼!
金日12點幾先起身∼好耐未試過sleep咁晏la!∼
根住同細老同babi去食早餐∼去左大快活!∼
根住就番home喇∼!
仲有9日就生日喇∼好想d時間快d過∼!
2點幾果時仲要同我細老一齊做工課ar∼真係煩ar!!∼
仲諗住金日同sara同yan出街tim∼!