KLT..4EVER>3<
[[若有似無的甜❤:;;才不會覺得膩;::;;
KLT4EVER
暱稱: KLT../*祺
性別: 男
國家: 香港

« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

\__看到你傷心★ 我會...
..!}* 重 新 開 始 .....
╳×°|| _▂`*恨自己...
.-、`想回到過去﹏*|...
*]] ` 不能做妳的正選...


日誌分類

全部 (18)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


╳×°|| _▂`*恨自己不能分擔妳的疲累同傷痛*°﹏ε

琴晚發左令我覺得好痛&好傷心&好驚的夢..

好驚會發生>.<..

不過有一個人同講過..

夢同現實係相反的..

今日..

都算早返學..

做功課..

第一堂悶到PK..

ass...都係悶..=.="

去到RE堂..

再一次見到棠流淚..t^t..

吾知點解..見到佢喊..

個心真係好吾舒服..

見到佢咁..好想好想去攬住佢..

可惜知道不能..

自己咩都做吾到..

個心真係好吾舒服..

而且好憎自己吾可以分擔棠的傷痛..

無啦啦打左自己塊瞼一拳..>"<.

見到佢咁..覺得吾好煩佢住..

so自己一個人去左佢樓下等佢..

等左2粒鐘..都吾見佢返..

有d擔心..跟住打俾阿妹..

諗住睇下棠去左邊..

點知冇人聽..

跟住自己坐係度諗野..

記得細個吾開心果陣..

都會買蛋撻食..

so買左..諗住比棠食..

同買左coffee..吾知棠鐘吾鐘意果隻味..

等到7:30p.m...佢仲未返..

d蛋撻又變到吾知點..

so..

發覺破了自己等人的紀錄..

等到8:幾..見到佢阿爸阿媽都返..

唉..仲未見佢..

過左冇幾耐..

終於等到佢返啦>3<"

知道佢冇事..放心了..

走果陣..係度諗..

為左知佢冇事..

毫無時限的等..

值得嗎??

答案係值得..因為佢係我愛的人..

等幾耐..都值得..

 

 

 






訪客留言 (返回 KLT4EVER 的日誌)


路過*雨, 於 2007-02-10 11:37 AM 發表:
HI,,
記得我MA?
你系1個長情既男仔,,
世間小有呢,,
^^'',
希望你想得到既野有1日終會得到啦,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 KLT4EVER 的日誌 ]