今曰返學,囉命,好采冇比Miss 駡啫,不過好慘,本來我十分之love Math,but 我都吾知ar sir講乜,所以果兩堂我就係到問人同做自己ga嘢!!!!後來比人罰lunchtime,一個字慘,悶死人了,兩堂都係講口試,唉!!!!吾講,冇心情!