今日我8:10分番到去,趕頭趕命.ENG堂同EPA堂好鬼死z...到咗午膳,我同煥一齊去電腦室,到咗BUDD堂,我仲以為有得派卷,點知ar sir話未改曬,掃慶!!!!P.E堂,同煥佢地玩,放學,BYE,BYE!!!!