今日好開心,因為係平安夜,聽日就係聖誕節,聽日"右"係妹妹ga生日,好采我buy咗present姐!!!!但係我有嘢唔係"記"開心,但係我"右"唔想講,so sor!!!聽日唔知大家有D咩節目呢祝大家有一個開心ga聖誕la^_^!!!!