唔知大家琴日玩得開唔開心呢!!!!今日係boxing day,唔知大家琴日收到幾多份禮物和今日係拆禮物ga日子,希望大家拆一份好好ga禮物,可能你地會問點解我咁早打日記ga,其實我咁早打日記ga原因係我2點幾-8點幾都會唔係咁得行,so我以家打定日記先!!!!我講番我琴日做過D咩先,我琴日2點鐘同表弟係到玩,玩咗足足3,4個鐘,超累,咗大概1個鐘,到咗6點幾ࡵ......(閱讀全文)