今曰我11點幾起身,就出綠楊,途中我真係好似個傻婆!!!!大概到咗1點幾先番屋企,好采我ga嫲嫲有留番比我食!!!!KA!KA!到咗2點幾又出葵芳,出咗去唔知係1、2粒鐘!!!!大概4點先番屋企,因為唔記得攞嘢,所以番黎之後又要去旺角,所以我以家打咗日記先!!!KA!KA!!!!!