今日返學,派成績表,我都不知應該開心或唔開心好,開心就係媽咪之前叫我一定要讀B班,點知真係讀到,但唔開心就係冇得同我嘅最好朋友一齊,因為佢地入曬C班,好可憐!跟住入Hall,好想zzzz....放學,我和瑩去音樂室,跟住阿sir話星期五大慨10點鐘返學校,慘!不過有阿瑩同我一齊,好采!我地仲約咗大慨9點鐘在M記等。