由開心跌到落谷底,我以家先知係咁痛苦,選科對我黎講係最痛苦ga一件事,如果係文科同理科,如果冇曬D fd,我會選理科,但係以家我有fd,佢地仲係讀文科,試問我又應該點選呢...有一個fd,本來我以為佢會同我一班,但今日交完表佢先同我講選B班,呢樣野先係最令我嬲,點解佢早唔講,係要係果段時間先黎講....其實我已經有嘗試過想下文科,但我真係覺得自己讀唔到,我已經係第2讀A班5假啦,點解佢地唔......(閱讀全文)