今日派卷,心情超灰,文科全部死曬,中,英兩科都唔合格,理科ga物理又唔合格,但係住部都要4字頭,整係得兩科係2同3字頭,就係佛學同經公,真係好想打死出果份卷ga人,出得咁鬼死難,我指係經公,同佛學係完全冇關係假,D成績咁樣,我都唔知應該讀咩班,唉....我睇黎都要讀A或者C假啦,我D成績咁差,都讀唔到D班假啦....竟然仲差個上次,明明我今次都係有認真溫書...樣樣都係4十幾,不如去死...我到以......(閱讀全文)