今日唔洗番學,我起身ga時候,竟然呀妹會8點先番學,乜唔係7點幾走ga咩,真奇怪....到咗10點幾ga時候,冇野做,為有打機同睇電視...過咗一陣之後,我幫xxx整野....跟住就睇電視.....當呀妹番黎ga時候,我就問佢點解今日會8點就走,跟住佢話要係佢讀果間中學買校服.....佢講咗果間中學D校規比我聽之後,我就超火.....都唔知有冇搞錯,十分之......(閱讀全文)