今日番學,第一時間就派成績表,睇到之後,覺得冇乜野,冇開心,冇唔開心,都唔知黠解ga,之後我唔係咁假,應該係有表情假,真奇怪....又唔講派到咩班喎,又要等8月6號先知,真麻煩....跟住就入Hall,聽校長講果D野,真係悶,悶到想訓....又耐放學,我記得呀媽好似話計到我GA平均分係唔合格,但係我張成績表又合格喎,真奇怪....好奇代8月6號,可以知道自己入到咩班,但係一睇到我張成績表,竟然我係......(閱讀全文)