今日7點幾起身,跟住同屋企人去石圍角果到睇下呀妹派到邊間中學,但係點知佢一出到黎,講咗比我聽之後,心情就由高跌到谷底....為什麼佢不能和我一起讀埋同一間呢,但係再霖真D,我都唔應該咁自私ga,我可以考叻D,然後可以去番佢果間姐.....之後我地就去咗千色店ga附近行下.....過程雖然是十分無聊,但都玩得幾開心.....