今日我差唔多10點先起身,比把風扇嘈醒咗....之後起身唔知做咩好....跟住我為有做中文ga暑期作業,因為幾容易做....到咗11點果陣,我就睇電視,都幾好睇呀,雖然果到ga女主角我係有小小憎,但係睇落去都唔係幾難接受,我唔係話女主角....之後睇埋12點鍾果個....就食飯,跟住就同呀妹玩,玩到好痛呀隻腳....之後就打我個blog...