琴日個Miss黎咗,我仲以為佢會話我,點知佢冇話我,仲讚咗我幾句......搞到我咁鬼死緊張,但係又唔係我一個人努力ga,仲有我呀妹,佢都有幫我,所以我都要同佢講THX.....今日我7點幾起身,冇野做,打機又打唔到,為有睇電視......跟住10點幾果陣,呀妹竟然打電話黎,佢話放咗學......之後又係睇電視,我以家先知道冇咗個電腦係有幾咁......(閱讀全文)