今日番學同呀樊一齊,數學咁鬼死難嫁,雖然我係明,但都有幾多公式要背,真係頭痛. . . . . .點知到11點左右,個天毛啦啦落雨,有冇搞錯呀,咁ge時候黎落雨,明知我冇bring傘,跟住呀樊就話,遲D可能冇,點知到放學真係冇,好野.番到屋企,唔知姑媽去咗邊,後來呀(麻)話比我同呀妹聽,先知佢11點已經走咗.然後開MSN,就同小雨......(閱讀全文)