今日對我黎講都係算早起身,係8點鐘起身. . . . . .之後同呀妹一齊去囉回鄉証,行到去果度,超攞命,又熱又累. . . . . .去到果度,我同呀爸,呀妹一齊排隊,呀爸叫我去果邊影相,所以呀妹就同埋我一齊,但佢等等下,又過去呀爸果度,到我影相果陣時,我見到呀爸佢過黎,我就照影,攞完相又......(閱讀全文)