近日星期二同星期五都要學琴,之前得兩個人叫我彈琴,但以家又多咗一個人叫我啦. . . . . .一(霖)起要彈琴,我就會好想死,聽日又黎,又係要比佢話唉. . . . . .但係距離考試重有差唔多兩個禮拜,但我以家先覺得原來我數拍子係唔得,唉,呢D ga事.令我覺得超煩,幾(付)每堂佢都會話我,唉. . . . . .