今日7點半起身,然後去葵芳考琴,但係去到只係8點9,考琴時間係9點半,仲有9個字,我同呀爸就係琴行果度等,到我入去果度彈個陣,我唔知個考官講乜,我同講佢講"可唔可以再講多次",有幾題都係咁,有D就話"可唔可以比我再彈多一次",我後來想番,唉,都唔知合唔合格,歌就有小小彈錯,oral,唉,唔好提啦,但係我最尾果一Past我係識假,但係再想番轉頭,應該再講多D野......(閱讀全文)