前果幾日蛇都係6點先走,今日可以早D,都幾好ga....但係星期一就慘啦,唉.....本來想高興,又再次傷心...做人真是可憐,但是一定要經過呢條路先可以成長....我都唔知都今次會D平均分會唔會合格...