今日番學,英文,冇乜野,係到做Ex...經公,超悶....小息,同呀樊落去食野...英文,又係咁,電腦,要考試,超驚唔識做,當時個人係到陣,好慘,但以家覺得冇乜野,我想應該合格ge,但係最慘就係連個小息都冇埋....中文係到講D考試ga野,我超驚佢會抽人出黎講說話...lunchtime,同呀樊去測數學....佛學,係到派測驗卷,超失望,總知就讀多D四大名山....PE,超熱,簡直係攞......(閱讀全文)