琴日PE超好玩,我同麗,煥,芬,思,培,琴一組...今日電腦超悶,經公一樣....小息,要搵書,超煩,搵極都搵唔到....數學,呀sir話人,佢教書果陣,都唔明佢講乜ga,我唔識做,我想坐另外一個位,問人數,但呀sir又話我,佢自己講得唔清楚,又話我....超煩!!!!小息,又係咁,到咗lunchtime果時,默書,死啦,有幾個字唔識....跟住落去搵佢地....放學,冇乜野...佢......(閱讀全文)