今日又話落雨,點知又唔落....英文,Miss冇番,全班超開心,我冇咩野做,so就睇書.....EPA,悶到死...第一個小息同佢地一齊食野....到咗第2個小息,就同樊一齊飲野.....中文作文,好鬼死想訓,結果好采趕得切做篇文.....佛學,測驗,死啦,唔識𠻹......PE都唔係幾想上,每一次都總會有人唔開心,令到我覺PE都唔係幾好玩....放學,又係同佢地一齊番屋企,都幾開心......(閱讀全文)