今日我12點幾起身,趕住彈琴....跟住到咗2點30到就去咗現代....到咗4點幾,我同屋企人去千色店,順便食飯,行到我隻腳都痛,但係我都好開心,有講,有笑....聽日都係我會開心ga日子,因為我留下有遊戲玩,(霖)起都好開心,同埋我現在可以忘記到佢,超開心....唔講住啦,我以家要去洗白白,88!!!!