琴日都幾好呀,雖然樊婉儀佢地冇番,但都有人陪....好采呀SIR整係比咗造句,冇比隨筆同剪報,如果唔係,我都唔點算好.......今日我大概11點幾起身,跟住落去食野,好采仲趕得切學野姐.....跟住等埋個fd之後趕住去現代.....到咗4點幾,去M記食野,個FD講咗一樣野,超好笑,番到黎,唔洗3個字就做曬D功課,好開心.......