今日中文堂超級悶,想訓又冇得訓...英文冇乜野...小息,同麗,仲有梁淑x一齊溫中史...BIO,同芬一齊溫中史....小息又係咁.....ART堂,佢坐咗我右手邊,因為可以方便傾計,so都幾開心....食飯果陣時,我同麗坐....跟住我去電腦室,睇野同做野....中史測驗,唔係幾識,真慘.....音樂,冇乜野,跟住落Hall,但係冇得傾計,真慘...放學比Miss同班主任留,班主任......(閱讀全文)