KOWLOON
暱稱: ×▉KOWLOON+〃_
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
我轉左打XANGA
廖廖生日團!!
2008-10-13
2008-10-11
好僧上英文堂!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
♠關太
♠飛姿
♠峰峰
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 56
今日人氣: 0
累積人氣: 2326
2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


勁無奈!! 分類: 未分類

今日超無奈

老豆老母叫我陪佢地睇兄弟

早之就唔同肥軒睇la

不過算la

今晚打邊爐正

有超多正野食

不過我唔打有咩食

費事比人話我曬命

今日超眼訓

所以返到屋企就訓..



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


睇兄弟!! 分類: 未分類

今日英文水平測驗(都唔係好難)

所以早放

跟住同肥軒,aki搭巴士去葵芳食野同睇戲

見到最快都要12:05am 

所以去左維(園)食野

食完之後熊貓樂就打黎問我地唱唔唱K

我就無所謂,肥軒就好想去,aki就唔想去

 

於是佢地就係到互X

最後aki就走左

咁我就上左肥軒屋企坐

等佢換完3就諗住出荃灣唱K

點知熊貓樂就話好少人去,所以唔唱

於是就同肥軒睇兄弟2:00pm

個陣12:30pm

HEA左勁耐先入場

睇完3:45pm

幾好睇

睇完之後肥軒就要出馬灣搵(某人)唔洗講都知係邊個

咁我就番屋企..



2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


陸運會!! 愉快 分類: 未分類

非常多謝aki幫我整e個blog..無佢都唔會有e個blog!!

講番今日la!!

今日約左肥軒,小叉,熊貓係宏福七仔等

點知牛丸熹,細粒,阿桂又黎左

HEA左陣就去運動場

跟住就上左去愛社坐

超多人調左去愛社

跟住就叫肥軒拎張工作人員証比我就圍行

順便睇fung fung跳高

fung fung輸得超唔低,爭0.05米就可以(囉)第三

睇完就上番去聽歌,打機,睇黃保成同fung fung鋤啤

放Lunch我就同黃保成,fung fung,肥軒,小健去翠怡商場食M記

食完去搵四大金鋼..

打左陣機就番番去運動場

都係打機

到班際啦..

THMAMA今日威盡全場

我地班差D(囉)到第三==''

P.S Sorry!!今日無去打波!!