非常多謝aki幫我整e個blog..無佢都唔會有e個blog!!
講番今日la!!
今日約左肥軒,小叉,熊貓係宏福七仔等
點知牛丸熹,細粒,阿桂又黎左
HEA左陣就去運動場
跟住就上左去愛社坐
超多人調左去愛社
跟住就叫肥軒拎張工作人員証比我就圍行
順便睇fung fung跳高
fung fung輸得超唔低,爭0.05米就可以(囉)第三
睇完就上番去聽歌,打機,睇黃保成同fung fung鋤啤
放Lunch我就同黃保成,fung fung,肥軒,小健去翠怡商場食M記
食完去搵四大金鋼..
打左陣機就番番去運動場
都係打機
到班際啦..
THMAMA今日威盡全場
我地班差D(囉)到第三==''
P.S Sorry!!今日無去打波!! |