| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
2010-01-17  |
分類: 未分類 |
琴日勁開心
同張怡,何嘉嘉去旺角newway唱k同影貼
唱到個喉嚨乾...
張怡好高音
影貼,嗰樣好似想食人-o-
|
| 發表時間:2010-01-17 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010-01-06  |
分類: 未分類 |
温緊數學中...
ENG同中文考完了,ENG應該都吾會好差掛
中文就好驚吾合格,玩完了
尤其系閱讀
放學見到MISS SO,
好開心牙~好耐冇同佢傾計...
佢問我份卷難吾難,我話少少難少少易
佢系度同我地傻笑,HAHA~
吾想温數,但要考
冇計LA~~
ANWAY,DO THE BEST FOR ALL EXAMS~ |
| 發表時間:2010-01-06 04:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
2009-12-28  |
分類: 未分類 |
温中史,溫到癡左...
做吾到甘多數阿~成6-7疊
每疊10機頁,嗚...
今次要比心機,要選自己鐘意既subject...
各位同學,加油牙~~(尤其系3A AND 3C)
十 ト YOU~@-@XD
|
| 發表時間:2009-12-28 04:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| 呼. |
分類: 未分類 |
數學好多功課呀~~
今日家政堂,子睛成日比miss li 鬧-_-"
佢話由f.1開始就好憎個miss(me too!!!!!!)^^
科學堂好悶@-@
中文就系朗讀
數學就不停咁計數,暈la~
冇english lesson,miss lin行畢業禮
上宗教,
當麥sir問王詠盈我地班有冇比其他人入黎,
王詠盈話吓~~
笑到我地成班肚痛~~~
綠悠遊畫圖畫.
|
| 發表時間:2009-11-20 08:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
| 2009-10-28 |
分類: 未分類 |
琴日陸運會,超搞野.
我同迷你多啦隔兩個字就攞通行證
在人地小食部跑黎跑去...
miss so 和許sir望住我地兩條友跑黎跑去
好無奈...
好倦牙~~
愛社又系羅得1個獎
謙社超勁!! |
| 發表時間:2009-10-28 08:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|