| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
| 2009-09-04 |
分類: 未分類 |
今年系許太亮&林老師做班主任
我覺得miss機好人,嗰許sir就長氣少少
中文系徐椿生
佢講普通話好好笑,但都系miss so好d
i.s系吳sir,唉~為何又是他?
舊年教computer,今年教i.s
慘........ |
| 發表時間:2009-09-04 05:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 6 日 星期四  |
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
love  |
分類: 未分類 |
請你不要再愛我,
我已經受了很多苦
成日比你班fd玩賤
請你愛另一個女仔吧!
"我已經由f.1到f.2深深愛著你."
聽完你這句話,好驚訝.
我唔想拍拖
我想努力讀書 |
| 發表時間:2009-06-04 08:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
| ABOUT ME |
分類: 未分類 |
@你叫咩名?柯宇桁
@花名呢?柯柯,多啦a夢
@讀咩school?西貢崇真
@边個做你班主任?樹皮,豬芬
@最鐘意边個老師?miss chan^^
@最鐘意边個同學?華華,喪笑,迷你多啦
@鐘唔鐘意屋企?ok la~~
@鐘意聽咩歌?好多wor~~
@有咩興趣?聽歌,行街,睇書
@全班边個最靚女/仔?個個都係(除咗我)
@現ka最想做咩?sleep |
| 發表時間:2009-04-29 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|