黑人憎......憎死佢呀.....
超衰呀!!!!衰人,,衰人,,衰人.....
哼....好巴閉咩.....
俾人中2唔係大哂既....
周街唱....
收收收收收....
點收呀,,,教我呀,,,,,,
頂佢個肺....
唔中2佢呀.....
討厭.....