今日又要返學補課= ="
仲要對住同一個Miss接近10個鐘/口\
D人無聊到買爆旋陀螺玩-_-
我就好專心咁聽書0﹏o 周公講書原來幾好聽~聽到唔捨得走XP
hea下hea下又放學
Leo同我講
"我同周周上圖書館影印答案,,去樓下等我.."
咁我咪同dFD喺樓下等囉-3-
5分鐘..10分鐘..20分鐘..30分鐘..1個鐘..
等下等下,,得番我一個呆等=_=
10分鐘..20分鐘..30分鐘..
由4:00等到5:30都未到..
明知有D奇怪..但又驚我上去嗰陣佢地就喺另一條樓梯落嚟..
諗過打電話問..但係一諗起佢地去既係圖書館就放棄唔打=_=
等到6:00,,有個校工走嚟問我
"同學,,做咩仲未走啊???"
"我..等緊同學囉"
"係!?我巡過唔見仲有人喎!!"
聽到仲唔閃咩= ="
一出左學校,,即刻打去問Leo喇
"喂,,你依家喺邊啊??"
"我!?梗係喺屋企啦!"
"下!?咁你走左幾耐啊??"
"我上去10分鐘左右就諗住落嚟搵你地,,唔見你地咪閃囉"
"..."
"你唔係話我知你仲喺學校掛!?"
"唔..係..我頭先去左附近亂行啫"
"哦..咁無野喇88"
唉..反正得自己一個..咪諗住搭小巴喇..
點知上車撞到個頭= ="痛到..
今日點解會咁架/口\
|