今日幾hp啊..
同幾個fds去玩..
我早到。等左15min距地嚟曬。當我水魚..去吃野...又要我比¥¥...
T.T...不過唔緊要
吃完。分part行,男仔打機,女仔行街街
我打完去穩距地...不過好無聊..跟住同幾個好傾。識吹水噶人走左。去3點3下午茶
狂講。...勁好笑..吹水..講學校D野禁咯
yo..吃完各閃...
我走左去打壁球..
我噶生活好充實!
my happy life&yo......(閱讀全文)