琴日...岩岩先翻嚟..
听日就要翻去补课...真够无谓...
系我最开心噶时候叫停我...真系T.T
不過都好....可以睇見下D人。應該都會happy掛。
希望有所謂·的插班生啦
暑期作業好彩果本做曬。唔系都唔知點咯
加油~各位。
明天見
ps:我系9:00.....真慘