今天..第二天補課.落左超大雨..
一樣系禁..成堂搞gag.發癲..
3號風球添..
呢次翻黎..覺得d人冇以前禁玩得.冷淡左..
番學同人打招呼.-.-都另眼相待..唔so我..
真系覺得自己好廢.
啊~...--.--不過唔緊要啦.~好快又熟埋啦.~哈哈
yeah~..
話說明日會8號~風球.小心哦
=.=如果系.唔好無辜走翻學喔~
8......(閱讀全文)