今日...屋企人去買書同拿成績表...
最后成績全班No10.全級No79..班名次低左1名...全級升左10名..
果個啊sir話 比我試升窩...
我數學唔合格啊嘛..
升到都好...yeah..
我要主攻數學啦..
f2a等我啊!!