今天算是我這五天最快樂的一天.
回到學校.很早很早..
我就等等等上堂...
要默書.吶...
不過我不怕..一邊默..一邊和古子在聊天...
結果也有55分..是我沒溫書的結果.也好yea~
差不多我成堂都系到講野...越講越開心..感覺好好..
放學.幫我妹看讀哪一班.1b.然後和下半班的打招呼啦~
成群人一齊行..哈哈.好好玩.搞笑
我唔小心踩到馮寶寶噶鞋..卡鞋...-.-跟住..同距say so......(閱讀全文)