今日..第一日噶補課日..
翻到學校..差D唔記得D人名..D人變化都好大..
補課.根本就系坐...
因為D 老師新噶..都唔識教..
成堂都系到同同學仔玩..
好...白癡
時間過得好快..
放學.見到下一時段噶同學.or 朋友..-.-...見到面就系苦笑..
距地好慘...成33度...
距地變成...炭.
無論如何.今日只系第1日......(閱讀全文)