放復活節...不是復活的節日咩?
我就好似遊魂禁...籬系屋企,,,發髦....
又冇野做..腦海一片空白啊!!!!!!!!!!!!!!
放假放假。又想返學
返學返學。又想放假
So Bad..
哈~唔緊要。好彩我HAPPY
生命最可怕唔系冇錢,原來系冇朋友陪~
啊!救命..
不過時間會過·得好快的。
by Kuen......(閱讀全文)