如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天
★- '`上 學 claY ..

UM..今日呢就..6點半起左身`7點幾出門口LA! 今日得1架LIFT*有排等..諗住同BREAD SISTER行樓梯...`但係淆低!!!!等番LIFT"之後見到個人行樓梯..跟住佢* 同SISTER狂賓`呵呵-V-" 1分鐘刀唔洗就落到去NA`哈哈!!"上到火車站..等左好耐*  答9答1[]先上火車=="仲答71A既話遲硬到!`SO,就係TAI和到答TAXI番去*番到去`佢地竟然未番***THEN,埋左TUNG TUNG佢地堆`聽LEUNG姐講野=  ]`哈哈=V="今日集會個頭轉下轉下`我暈喇!!!! @.@" 番到課室..又掉位*唉..我刀預左你會掉我咖NA`話YING係我隔離,,"實會傾計WO..所以* 同隔離果個掉左..N隔離果個變左波子!!!呵呵>v<"同佢坐..簡直係吾會覺得Zzzz囉*呵呵..`到左LUNCH,見到D好核特既野`你地點可以係女仔面前做埋D咁不良既行為咖>>>>*哈哈>\/<"同TUNGX2落去食面`食完之後好彩仲睇到陣BALL `完左就上番去LU" 上埋中史中文MATHS,,*就放學喇!!!3UT未走得//*BC 大EYE雞要知琴日上MUICS邊個講粗口!!`講左好耐好耐* 出面D人又嘈-口="趕佢地走佢地又吾走,,講到答3走得&* 腳子要留低"吾知邊個咁冇2氣囉..話左吾講咖嘛!!!知係邊個GE話`實5會咁2放過你!!!!不過唔會對你做D乜`只會針對你!!!!放左之後番左HM`我E生女番左屋企><"無奈*呵呵,,TODAY媽咪同DADDY出去睇戲食飯喔* 羨慕死你個女我喇! 哈`>V<"  今晚餐飯* 我下廚..YOYO:你有口福喇!! 哈哈*

GLASSES家庭:心淡了`心淡了! I"M UNHAPPY!-/\-"

 

 

發表時間︰2006-02-07 06:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]