好眼訓,,Bu+我1定要打今日既日記`俾大家睇咖,,哈2!!Bc 今日實在太Hapi Na..哈2*"咁好La..今日就同平時1樣La...`去到Fung亨就同癲Nie "Say Goodbye Na>>HaHaa"有乜野刀要同我講哇,,"永遠企係你個邊的!!!哈2]*Then,就去搵虫文 Mi @瑩媽Mi La`,,Buy左出奇Egg*呵呵呵>v<"好啦..集會La...我已經冇講到野咖Na..But*突然間好想講野..*就令轉講句野La..哎Ya...咁刀俾大Eye雞見到...`有冇搞錯????*連我刀見吾到你..你竟然咁刀見到我講野*佩服佩服_ ___*覺得自己好乖女呀,,,上堂冇食到`小息先食Ar...哈哈* 之後上I.s La..初時真係唔想訓.,*但係........`我真係忍唔住喇!!!!見到幾個刀訓左..自己刀扒底左訓Lu..點知1訓就訓得著..*札醒左個時::仲聽到A Sir講[咩咩得18個人睇Etv]`呵呵..38個人得番18個...咁咪即係`38-18=20`成班有20 個訓緊教//'哈3"Lunch 就落去睇社制La`睇到有D 悶* 哈..-V-*之後上Computer La`約人打火鍋`呵呵...刀好耐冇打過喇...好興奮呀!!!放學食埋雞脾"...........8點幾*去左打邊爐`Oh`我頂吾順喇!!! 聽日再打過Na..Kee"
|