如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 2 月 12 日  星期日 晴天
★- '`l-|aPPy claY ..

呵呵..`琴晚就因為太Zzzzz..所以就冇打到日記LA..咁就E+講番LA..UM,,*咁琴日呢``就做左1D勁有意義GE野LA`哈哈>V<"就係賣KI*好睬W家姐7點1[]叫左我起身!!如果吾係.......=V="呵呵`我記得有人話會叫我起身GA LO ..唔知個電話打左去邊呢??!"呵呵.,之後就極快速咁正野LA//'答7到出得門口LU....勁*THEN,係TAI PO答TAXI兜埋TUNG2係泰X落"上BUY左4隻出奇EGG`叮噹*2隻刀係1模1樣既叮噹> .<"左救KWAN 簽收賣KI袋就開始去賣喇`我企係昌運藥方門口GE過DD"]]有間著校服GE學校又係企過到...佢竟然行過黎問我:[企咁埋點賣?]..呵*其實我轉燈企係你前面!!如果吾係我又點賣呢????*佢走左....YEAH`成功左!!!之後就賣賣賣LA..連續食左好多個白果**哈2-V-見到卍慈人仔`見到大C, 叫佢幫我賣KI..哈哈!!冇得你見唔到GA NA"THEN.袁LUNG黎左`我諗佢好鐘意賣...本來正係幫我問人買吾買..過左陣就幫我幫人貼貼紙..過多陣*我貼貼紙佢咩袋`過多陣....佢2樣刀拎哂**=="我跟住佢行黎行去...過左陣老包`大蘇`老2`大LI`大波過左黎..   `大波講野好大聲*本來賣到11點半我地就應該要走.. BUT佢地唔捨得..12 點先走....之後上左聚寶]]"唉`好煩!!!唱完就同TUNG2去左!0蚊兜到食野,,之後周圍行*睇袋睇銀包-*我想買AR!!>3<"BUT.買左實會俾人煩!!!唉....行到5點幾,行左過廣褔,]]蘇穎彤!!!"你還番兩舊麥樂雞俾我呀!!!!`哈哈..> 3<"THEN,答7|K去大中*搵BREAD包"行左陣之後..同腳子,卡哇N佢個FD`[光頭*去左吉之島到食野..呵呵*勁好玩AR`笑到我肚痛...腳子成7成*卡哇食6成`塊牛扒出血....哈哈`之後切隻蝦俾卡哇食LA..點知1飛*成隻飛左落地下..俾隔離台個D人講話隻蝦未熟囉!!!白痴*"THEN.個個刀唔飽`同BREAD N腳子"去富亨買消夜*之後諗住陪腳子去番富善然後就走LA..點知過到去* 仲肚餓想食野喎*想食糖水AR!!!THEN..周圍搵野食`入左間5知咩GE餐廳到食..之後* 見到鄧子N肥賢*過左富亨買糖水...*行下玩下..咁啦*坐左係頌公到食..吾經吾覺就12 點幾LU" 去TAI 和到答N270"番H"

到左今日`訓到成44444444點幾!!!@@"好支力好5舒服`=.="
開電老玩NA,,MSN!!!臭虫@我`問我*琴日做乜唔過黎AR..諗住損$$個D GA MA..扮哂野!!!>V<"琴日見到你..1見到我地之後`笑住咁行得超快..入左MMM記**呵..^V^"

我是快樂的* 是快樂的!快樂的...完全為麻醉自己? -33-*

發表時間︰2006-02-12 05:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]