如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 1 月 17 日  星期二 晴天
★- '`行街*

TODAY*\/*..11點幾>V<"1起身,,* 之後正野LA..THEN*幫MA MI 正野" ]]正到/\/\e好想發脾氣T3T,,之後!2點幾啦 1點LA...同W!NG 豬出去喇***呵呵呵xDD": 很9 沒見了@3@..之後傾傾傾傾傾LA'//我刀好想咀啖你AR```哈哈X2" 出到|\/|K啦* 勁多人叫我地做個D 1分鐘問卷*本來刀諗住直行直過...不過' *見佢地咁可憐...*就幫下佢地LA!!哈哈>v<" 之後仲做左1個叫我地買[維他命A.C.E] 既吾知咩*  講左成半個鐘-V-"之後行錯路...>0<"  到左旺中我隔離果個8 痴婆*_ ___勁係到笑!!!'佢連自己笑咩刀吾知個下先抵死,,*之後行到3點走LA`經過番做問卷個條路LA"  做左半個鐘果個認得我.. "同我SAY GOODBYE!之後答火車LA,,好倦AR`!!有位坐...哈哈^V^"之後我係TAI PO 果個站到就走左LU.,>3<" 諗住去搵佢地LA...//不過*** 之後番左屋企.."]]

喜歡戀愛 實在疲勞
分手一刻 
不夠量度
今天醒覺愛已完場
原來沒有戲再補

愛過你留低這印記
痛過了淚水都收起
沒有餘力再來恨你 仍在掛念你

舊照片留起
放於找不到的筆記
縱使心中雖很想你
愈想你 其實未會有轉機
再別
自欺 痛的感覺亦有限期
今天方醒覺 而我 留不住你

愛過你全屋都有你
已夠我回憶不傷悲
沒有餘力再來恨你 曾被你嫌棄

別為難自己
得不到的福氣
不等於不可想你
至少我 從未害怕愛不起
我要留起 這一屋裡愉快憶記
真的很足夠 誰要 纏繞著你

共你這年幾
每天充滿愉快憶記
縱使心中雖很想你
愈想你 其實未會有轉機
再別自欺 
痛的感覺亦有限期
感激當中的 男友 曾經是你

發表時間︰2006-01-17 08:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]