今DAY朝早呢* 同Q家姐就去左踢BALL啦!!!!!!* 球證係時候要去驗下眼..算啦" 講乜刀冇用..*之後去左腸粉仔既對面豆漿大王到食野]] ,,食完野暖粒粒>V<" 哈哈*之後出左MK* 呵呵...狂買*癲左_ ___`之後搵左W家姐去食D極度難食既野* 食完有D肚痛*仲飲左D吾似朱古力既朱古力//有D想嘔既FEELING"之後又行左陣街...俾人偷左個銀包..當我FEEL到既時候*佢已經成功偷到喇....果個就係* 偷銀包包W家姐賊!!"之後去左粉嶺名刀吉仔食野..極速番HM" `睇下我D 3牙褲牙..*個D咁啦.,之後又出去]]" 買左D魷魚SO+珍珠奶等S家姐泥之後又出左大中>>呵呵..勁HAPI WO..>33<" 行到1[] 點幾去食壽司...然後即刻過好好甜品食湯水..超飽&&超凍>﹏<"
哈哈* 我又P.S" [大包]`姐***算LA,,!!!!不過佢地真係好仆_囉* 成班也是9屎系來的!!!!* xDD" 吾洗驚..我永遠刀會係你身邊陪住你嫁*哇卡卡卡卡卡*]] 再說1次 [ 我愛你]!!!!!*
{-細包* ..SD 親信息俾你]〕你刀訓緊教]〕* 下次我SD俾你*就算你訓緊教...刀要即刻起身彈起身*應我機牙____*豬吾豬道呀!!?"

|