‵`[ 今日訓到+E點幾啦 ., 彤囡打左俾我* 諗住起身啦!/* bUt, 又吾想起喎**]不過,.有人轟炸我個訊息 `!! 咁就起啦_ _ _ 刷完牙仔" 洗完面面~同 3 個人玩訊息.. .//玩到咁上下啦 > >> 同媽咪講話出去"”*吾洗等我食飯個 D 啦 *[[ 點知..佢個樣即係變哂*"肯定吾捨得我啦 ,,* 哈哈>V< `之後....冇出到去LU" 隔左陣之後*)) 有人黎正個櫃喇!!*好憎個櫃呀.. 好左住我行路呀* 玩電腦個時又頂住隻手喎* 真係吾明.. 點解要買咁大!!?* 不過買咁大刀好既 .. 我d 3 又可以掉埋落去*!! 哇卡卡卡*3* 今日係屋企勁悶囉囉囉囉囉']* 極度小人ONLiNE ,, 不停咁搵野食\\* 哈哈... 冇野打LU" THE END!
NNNNNN 年前*
|